Obserwatorzy

niedziela, 19 lutego 2012

Stawiam następne kroki.

Jak na razie jestem na etapie upiększania swojej stronki,wstawiania ulubionych blogów itp.Ogólnie to strasznie to wszystko zamotane więc powolutku mi to idzie.Bardzo chciałam podziękować za pierwsze wpisy.Jutro postaram się wrzucić kilka zdjęć ,chociaż teraz to jestem skazana na komputer syna bo mój niestety leży w serwisie już długo,długo i jakoś nie może do mnie dotrzeć.Tak więc doskakuję tylko od czasu do czasu do synowego sprzętu bo i tak jest wciąż oblegany jak jakaś twierdza.
Tak w ogóle to synów mam 3 prawdę mówiąc już młodzieńców ,a nie dzieci.Szaleni są ,ale dla mnie najlepsi .Zapaleni z nich motocykliści wiec z przyjściem wiosny zaczną się jazdy na motorach i to mnie martwi ta ich jazda.Chociaż zawsze obiecują,że będą jeździli wolno,a mnie to wycie silnika przyprawia o palpitacje serca.No nic nie będę na noc smęciła od jutra uczę się wstawiać zdjęcia i mam nadzieję,że młodemu na komputerze nic nie pomotam bo i tak już bywało.Pozdrawiam.

2 komentarze:

  1. Ja dopiero od jakiegoś czasu mnam kompa w swoim pokoju i odpoczywam, ale dawniej było okropnie. Mam nadzieję, że Twój w końcu wróci od naprawy.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. błagam Ciebie na kolanach... wyłącz w komentarzach weryfikację obrazkową bo ... jajko można znieść

    OdpowiedzUsuń