Obserwatorzy

wtorek, 14 sierpnia 2012

Wyróżnienie i ciutke jesieni

W pierwszej kolejności chciałam podziękować za wyróżnienie ,które przyznała mi  Ar_nika Bardzo dziękuję zmobilizowało mnie bardzo i teraz wiem ,że założenie bloga było jednak dobrą decyzją bo mogę dzięki temu poznać wiele ciekawych osób i moje prace mogą komuś sprawić radość.
Teraz i ja powinnam wyróżnić blogi,ale naprawdę jest mi ciężko więc tym razem jeszcze się wyłamię i wyróżnienie niech sobie bierze kto chce bo jak na razie jestem zafascynowana wszystkim co robicie.Może za jakiś czas będę potrafiła wybrać te 10 idealnych dla mnie ,ale na razie jeszcze za wcześnie.
Nie wiem jak u Was ,ale u mnie powolutku chyba nadchodzi jesień.Tak nawiasem mówiąc to uwielbiam tą porę roku za jej kolory,kwiaty,owoce.Ogólnie jest dla mnie taka romantyczna.Kojarzy mi się ze zbieraniem orzechów i dłubaniem ich w altanie.Szczególnie laskowe uwielbiam,a jest tego trochę w tym roku.Tylko później słyszę
-Mamo niby kto ma posprzątać te skorupki ?
Zawsze zostawiam po sobie bałagan ,ale w tym cały urok.
A na koniec dla wszystkich piękna jesienna jarzębina.Czyż nie jest piękna???

5 komentarzy:

  1. Piękną masz tą jarzębinę !!! :) gratuluje wyróżnienia :) wspaniale smakują takie słodkie słowa wyróżnienia, prawda ??

    OdpowiedzUsuń
  2. To wyróżnienie po prostu Ci się należało :-)) A kolory jesieni rzeczywiście są przepiękne. Ale w naturze, bo w domu i w ubiorze za nimi nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Brydziu!!! U mnie też czeka na Ciebie identyczne wyróżnienie hihi.
    Ja też uwielbiam orzeszki, zostaw mi troszkę:)

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję Brydziu wyróżnionka ...!
    orzechów Ci zazdroszczę ... ba ... jarzębiny też - mam zamiar zrobic ją w słoiki więc muszę iść na tzw. szwędy ... hehe

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się aż dwóch wyróżnień i to tak jednego po drugim.Jeszcze raz dziewczyny wielkie dzięki.Aśka ,a jak Ty te jarzębinkę w słoiczkach robisz można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń