Obserwatorzy

środa, 22 maja 2013

Dzień z atrakcjami

Na samym początku witam wieczorkiem.U mnie dopiero co przeszła burza i to jaka... waliło,że hej!Chmurzyska ciemne szły chyba z godzinę i kotłowało się dookoła  byłam pewna ,że znowu nas ominie jak zwykle zresztą.W pewnym momencie jak walnęło...dawno nie słyszałam takiego huku,błyskawice nie były aż takie straszne,ale hałas niesamowity.Po chwili zaczął padać grad może tak z minutkę i następną minutkę pokropił deszcz i tyle było z chmury pożytku.Wiele hałasu ,a deszczu nic.
Przed południem wzięłam się za koszenie.Kosiarka  już faktycznie wiekowa,ale jakoś cały czas dawała sobie radę.Dzisiaj jednak powiedziała w swoim języku dość.W pewnym momencie zrobiła głośne hrrrrrrr,wystrzeliła i nastała cisza.No i po koszeniu.Na środku trawnika został mi plac w kształcie wielkiej łzy,a kiedy to skoszę nie wiem bo za naprawę wziął się małżonek.Jak to mówi mój synuś "Kosiarka teraz czeka na złoty dotyk"No,ale dotyk najpierw musi się uprawomocnić,trzeba dobrze przemyśleć od czego by się tu zabrać itp.O kupieniu nowej nie ma mowy bo ta jeszcze posłuży z 20 lat chociaż już się ledwie kupy trzyma ,ale cóż jak się ma w domu "złota rączkę " tak już jest.A trawa rośnie....
Coraz więcej kwiatków kwitnie,a w tym roku rekord pobił Złotokap.Wygląda cudnie
Na rabatkach też wszystko rozrasta się w zabójczym tempie.
No i zakwitły bzy .Teraz tylko siedzieć z nosem w kwiatach i wąchać.

8 komentarzy:

  1. Piękny masz ogród a to drzewko cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny ogród:) A u mnie tak bardzo przydałby się porządny deszcz:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie złotokap pięknie wygląda. Bzy które uwielbiam masz cudne.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten złotokap jest boski, nie widziałam jeszcze takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Złotokap niesamowity!!! Brydziu, u Ciebie było burzowe centrum, u mnie tylko błyskało i cały czas pada - wolno, a dokładnie hehe.
    Może z kosiarką będzie tak jak z pralką;)

    OdpowiedzUsuń
  6. hihi... a napisałaś podanie by się uprawomocniło ?
    Brydziu... szczerze zazdroszczę Ci Złotokapu - mój wredal strajkuje i nie kwitnie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej Skarbie! zapraszam po wyróżnionko;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny masz ogród.
    I złotokap taki okazały. Czy ten krzew dobrz znosi mrozy i potem przymrozki, czy musi być jakoś okrywany ?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń