Obserwatorzy

sobota, 9 listopada 2013

Całkiem w innym stylu

Witajcie deszczowo.
U mnie szaro buro ,a po szybach ciągle spływają strugi deszczu.Już wolała bym lekki mróz niż taką pogodę.Zaczynam tęsknić za bielą za oknem,ale też do zimna i zasp mi nie tęskno gdy sobie przypomnę ostatnie dwie zimy jak zasypywało nas po przysłowiowe pachy i co rano trzeba było odśnieżać przejazd i wypatrywać czy ,aby jadą z pługiem nas odśnieżać.
Dni jak na razie upływają na codziennych obowiązkach,a wieczory na przygotowywaniu upominków na wymianki i święta.Wszak zbliżają się dużymi krokami.W każdym razie wydłubałam bombeczkę dla siebie.Taką podobną miałam na choince jak byłam mała.Jakoś kojarzy mi się z baśniami Andersena.Już dawno ich nie czytałam,a przecież są takie piękne.Do dzisiaj pamiętam takie jak ; "Pasterka i kominiarczyk","Dziadek do orzechów"."Dziewczynka z zapałkami" i wszystkie kojarzą się ze Świętami.
Mój aparat resztkami sił pstryknął fotki słabej ostrości na padłych już prawie bateriach,ale co trzeba to widać.


Będzie dyndała sobie na choince.Może jeszcze zrobię kilka podobnych.Jakoś tak mi się zebrało .Zdziecinniałam chyba.Pozdrówka zasyłam i słonka życzę.

8 komentarzy:

  1. Hej Brydziu! Ja ciągle jestem na etapie baśni: Andersena, braci Grimm, Ch. Parraulta... i chyba nigdy z nich nie wyrosnę hehe. Bombeczka śliczna! U mnie też zgniła pogoda, ale nie, ze śniegiem jeszcze nie tęsknię.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja bombeczka dla mnie też kojarzy się z baśniami, koniecznie dorób jeszcze kilka, bo śliczne są i takie Twoje osobiste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nikt nie lubi takiej mokrej jesieni, jak jest mokro i ponuro tylko w domu siedzieć.
    Bombka przepiękna, bardzo podoba mi się . Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydziu... nadal podziwiam Twoje bombasy... cudne są !
    i... chcę śniegu !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna bombka, przywołuje wspomnienia z dzieciństwa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna bombka i taka sentymentalna dla Ciebie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Brydziu, wylosowałaś u mnie kalendarz, odezwij się na maila! ecogypsy.com@gmail.com
    buziaki

    OdpowiedzUsuń