Obserwatorzy

środa, 11 grudnia 2013

Bombki i prezenty wymiankowe

Dzisiaj mogę pokazać prezenty ,które przygotowałam na wymiankę.Dobrze,że pomimo zawieruchy dotarły na czas.Mam nadzieję,że dziewczyny są zadowolone tak samo jak ja.
Pierwszy prezent jest dla Gosi z bloga "Szału nie ma'
Gosia w liście do Mikołaja prosiła o zimową butelkę więc taką postarałam się zrobić.Do tego jeszcze bombkę  i pudełko ze słodkościami.

Następny prezent dla Dasandy
Oprócz tego wydziergałam jeszcze kilka bombek,które już poleciały do nowych właścicielek.




Aparat jak zwykle  szwankuje i zdjęcia są do bani,ale myślę ,że co trzeba to widać.Pozdrówka i do napisania następnego oczywiście.Ciekawe komu Mikołaj rózgę przyniesie bo ja mam 2 przygotowane i to z piękną czerwona kokardą.

6 komentarzy:

  1. Piękne przygotowałaś prezenty, wszystkie gustowne. U mnie też zdjęcia teraz słabo wychodzą , brak słońca . buro i ponuro. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Brydziu... cóż ja mogę powiedzieć...piękniste prezenciki poczyniłaś.... kobietki na pewno zadowolone...
    ja też zresztą... hihi
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty :) a bombki rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brydziu, Twoje bombki są prześliczne! Obdarowanki na pewno szczęśliwe.
    Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prezenty są prześliczne! Zapraszam do mnie http://moja-pasja-rekodzielo.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń