Obserwatorzy

niedziela, 2 września 2012

Finał wymianki turkusowo zielonej

Nadszedł czas na pochwalenie się prezentami z wymianki turkusowo zielonej.Moja parą wymiankową była  J.Dark.Dostałam od niej śliczną biżuterię i oczywiście przydasie.Wszystko było pięknie zapakowane.
Jeżeli chodzi o mnie to przygotowałam w wymiankowej paczuszce zestaw koralików i mam nadzieję,że sie przydadzą przy wyrobie biżutków,słodkości,kawusię i deseczkę do powieszenia na ścianę.
Bardzo dziękuję za śliczne prezenty  i  Hani za zorganizowanie fajnej wymianki.

10 komentarzy:

  1. Bardzo udana przygoda, jak widać. Zgłoś się, kochana do wymianki czekoladowej (link znajdziesz u mnie). Może wpadniemy na siebie. Byłoby słodko. =)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna wymianka!!! Jestem ciekawa co wyczarujesz z tych przydasi, a Twoja deseczka - następne cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. w dechę wymianeczka ...
    a deseczka ślicznista i jaki ma nietypowy kształt !

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności! A deseczka to po prostu cudo - nie mogę się napatrzeć...

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciesze się ,że Wam się podoba .Troszkę się zgapiłam i nie odrysowałam sobie kształtu deseczki więc muszę teraz wykombinować gdzieś nowy szablonik żeby synuś wyciął mi następną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę odrysować, zeskanować i wysłać mailem jeśli to ułatwi sprawę. :)

      Usuń