Obserwatorzy

niedziela, 9 września 2012

Wszystkiego po trochu

Dawno się nie pokazywałam więc nazbierało się kilka temacików .Więc tak po troszku z każdego trzeba by zdać relację.A więc najważniejsze to miałam gościa.Odwiedziła mnie Ania .Wspaniale jest się tak spotkać w realu.Fakt znamy się już już jakiś czas bo poznałyśmy się na innym portalu,ale spotkać się osobiście i nagadać do syta można bardzo rzadko .Tym bardziej,że mieszkamy tak daleko od siebie.Ania oczywiście przywiozła mi prezenty i to cudne.Oczywiście zrobione przez jej zdolne łapki.Moim zdaniem najpiękniejszy prezent to taki,którego nie można kupić w żadnym sklepie.Zrobiony własnoręcznie bo w nim jest cząstka osoby,która go dla nas tworzyła.
Do tych cudów doszło jeszcze mnóstwo przydasi,ale sama wizyta była najwspanialszym prezentem.
Pojadałyśmy sobie różne różności,a między innymi serek kozi,który zamówiłam u Moniki.Jest na prawdę przepyszny,a Monika to pełna pasji i ciepła dziewczyna.
Zrobiłyśmy sobie też wycieczkę do Artystycznej Wsi Brzózki.Mieszka tam kilku rzeźbiarzy i chodząc po wsi można podziwiać ich dzieła.
To tylko kilka z nich.Te  trzy dni minęły bardzo szybko ....za szybko.
Pozdrawiam wszystkich i do następnego napisania.

8 komentarzy:

  1. Zgadzam się całkowicie: takie spotkania są bezcenne!!! Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma to jak pogaduszki z bratnia duszą przy kawie :) upominki dostałaś piękne pełne pasji :) Dziękuję za tak miłe słowa o mojej osobie :) ciesze się że ser smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Brydzia ... zazdraszczam Wam tego spotkania; a w dodatku ser Moni ... na pewno miód na języku !
    masz rację - nie ma to jak prezenciory od serca ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej Brydziu! Było mi bardzo milutko gościć u Ciebie, nagadałyśmy się za wszystkie czasy!!! Już sobie wyobrażam co by się działo, gdyby jeszcze z nami była Asiula:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu było by cuuuuuuudownie.Mam nadzieję,że takie spotkanie kiedyś będzie możliwe.

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj Kochana! dziękuję za tak miłe słowa! Ja również, u Ciebie zagoszczę:) Piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi iam Sophie from Greece and i like very much your creations!!Very nice job!!I wait you to come to my blog too i will be very happy to see you!!Kisses!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Brydziu, zapraszam po wyróżnienie:):):)

    OdpowiedzUsuń