Obserwatorzy

piątek, 21 grudnia 2012

Niespodzianki

Dzisiaj chciałam pokazać Wam jakie śliczności przyniósł mi Mikołaj.Niesamowite jest to,że człowiek potrafi cieszyć się jak dziecko z każdego drobiazgu.Tym bardziej,że się go nie spodziewa.Uwielbiam ten przed świąteczny czas gdy listonosz puka do drzwi z kartkami .Wtedy wiem,że są ludzie ,którzy o mnie pamiętają i wiem,że te życzenia są na prawdę szczere i od serca.
Pierwszy prezencior jest od Ani z bloga" Życie nitką malowane"Ania zrobiła cudeńka,a tak że pamiętała o moim łasuchu czyli M,który dostał nutelle śliwkową oczywiście Anulkowej roboty.Natomiast moi chłopcy po gwiazdorku.Chociaż moja młodzież jest w wieku 17-21 lat,ale się cieszyli i zapewnili ,że się odwdzięczą .
Następną paczusię dostałam od Eli. Znam ją już od przeszło dwóch lat,a poznałąm ją na portalu ogrodniczym.Jest to pełna ciepła osoba.Mam nadzieję,że kiedyś też założy swojego bloga bo przecież można tu pisać o wszystkim,a nie tylko o robótkach.Elu bardzo dziękuje za pamięć i za tak piękny prezent.
Trzecią niespodzianką jest karteczka i cudna szydełkowa gwiazdka od Iwonki z bloga"tworczypoczątek"Iwonko zaskoczyłaś mnie niesamowicie.Bardzo dziękuje za pamięć i za to cudo,które już wisi na choince.


Jeżeli chodzi o mnie to siedzę sobie teraz spokojnie w kuchni,bigos pyrka w garnku i chyba zaparzę sobie jakąś herbatkę.Powolutku zaczynam czuć Święta,ale chyba jakoś słabiej niż kiedyś,a może ta mglista i szara pogoda tak mnie nastraja ponuro???W każdym razie choinka ubrana chatka już prawie posprzątana ,męskie grono sterczy przed telewizorem ,a ja przez następne 3 dni nie wyjdę z kuchni.Ech...no cóż takie są Święta.
A taki słoiczek sobie na pociechę wydziubałam co by mieć gdzie orzeszki powrzucać.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuje Wszystkim za odwiedziny .

5 komentarzy:

  1. Brydziu, ja się cieszę że Ty się cieszysz hehe.
    U mnie dopiero zaczynają się świąteczne przygotowania, ale mam nadzieję że się wyrobię.
    Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Brydziulka,słoik cudny wyczarowałaś!U mnie choinka ubrana ,makowiec upieczony,jutro sernik dla mojego łasucha no i uszka z grzybami do barszczu a rano do pracy!Wesołych Swiąt dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  3. wspaniałe prezenciory Brydziu ...
    śliczności wydziubałaś

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt w magicznej zimowej aurze i ciepłej rodzinnej atmosferze:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Żebym ja sobie coś potrafiła na pociechę wydziubać , prezenciki Brydziu zawsze są miłe :)
    Serdecznie Cię pozdrawiam i ściskam Ilona

    OdpowiedzUsuń